Lirik Lagu Ke Sana Ke Sini | Floor 88


Hai... Bertemu lagi untuk dengar lagu-lagu baru. Hampir dua bulan kita dah menjalani PKP ni kan. Pelbagai cara dan ragam rakyat Malaysia menghabiskan masa ketika tempoh PKP ini. So, jom ikuti Floor 88 dalam menonjolkan kreativitinya sewaktu Masa P.K.P.

Tajuk | Ke Sana Ke Sini
Penyanyi | Floor 88
Lirik | Iaz Hazmah, FTiut
Lagu | Achoi Floor 88

Nasib kita hai macam mana
Dok di rumah kita tak boleh nak kerja
Aku cuti, dia cuti, aku masih kerja lagi
Kenapa mereka semua tak faham bahasa
Orang cakap duduk rumah jangan keluar
Dengar cerita, cuti kita
Bulan puasa silap-silap sampai raya

Bulan puasa, macam mana nak beli juadah berbuka
Bazaar tutup kita terpaksalah berpuasa
Mengaji menambah pahala
Moga tahun ini kita terampun dosa

Ke sana ke sini baru bangun pagi
Ke sana ke sini duk rumah hari-hari
Ke sana ke sini lipat baju cuci kuali
Mandi anak, buang sampah, itu kerja time PKP

Ke sana ke sini dari tadi tengok TV
Ke sana ke sini duk layan FB IG
Ke sana ke sini abang lupa dari tadi
Terpakai baju kelawar ini
Baju kelawar

Ke sana ke sini baru bangun pagi
Ke sana ke sini duk rumah hari-hari
Ke sana ke sini lipat baju cuci kuali
Mandi anak, buang sampah, itu kerja time PKP

Ke sana ke sini dari tadi tengok TV
Ke sana ke sini duk layan FB IG
Ke sana ke sini abang lupa dari tadi
Terpakai baju kelawar ini
Baju kelawar


Share on Google Plus

About Propa Rangers

Blog | http://proparangers.blogspot.com/ Facebook | http://www.facebook.com/proparangers

1 comments:

  1. apa lagi nk buat kalau x tidur, makan, tgk tv, tgk IG, tgk FB hehee

    ReplyDelete